17 Ocak 2011 Pazartesi

Orucun Dilinden Dua

Ya Rabbi beni yaratan Sensin. beni rızıklandıranda Sensin.
Gökten ve Yerden türlü türlü nimetleri önüme serende Sensin.
Sen nasip etmeseydin ağaçlar dallarıyla meyvelerini sunmazdı bana.
Sen ilham etmeseydin arılar bal yapamazdı benim için.
Sen boyun eğdirmeseydin koyunlar sütünü ve etini bana sunmazlardı.
Sen yaratmasaydın denizler türlü türlü balıklarıyla benim için bir sofra olmazdı.
Sen emretmeseydin,pınarlar buz gibi suyuyla beni serinletmezdi.
Eğer Sen izin vermeseydin sağlık ve afiyet vermeseydin,bütün bu nimetlerden birteki benim boğazımdan geçmezdi.

Bana yedirende Sensin,içirende Ey Rabbim,Ey göklerin ve Yerin,Ey Alemlerin Rabbi!
Seni görmedim ama görmüş gibi iman ettim.
Sende “göster” buyurdun.”göster imanını Alemlere”
İşte orucumla gösteriyorum.
Açlığım ve susuzluğumla bildiriyorum.
Sahurdaki zevkimle,oruçtaki şevkimle,iftar vaktindeki neşemle,göklere ve yere,insanlara ve meleklere ilan ediyorum:
“Beni Alemlerin Rabbinden başka hiç kimse doyuramaz”
ve ondan başka hiç kimse beni aç bırakamaz.”

devam edecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder